REKLAMACJA - TOWAR USZKODZONY W CZASIE TRANSPORTU
1. ODBIÓR PACZKI - Zalecamy sprawdzenie zawartości paczki bezpośrednio przy odbiorze towaru! Jeżeli kurier nie zgodzi się na sprawdzenie paczki (np. z braku czasu) na potwierdzeniu odbioru należy napisać: "odbieram z zastrzeżeniem". W razie wystąpienia zniszczeń należy poprosić kuriera o wypisanie protokołu szkodowego. Jeżeli protokół został wypisany proszę przejść do pkt. 3, w przeciwnym wypadku do pkt.2.
Protokół szkodowy:
Protokół szkodowy powinien zawierać dokładne informacje odnośnie powstałych zniszczeń, w szczególności:
- informacja o opakowaniu zewnętrznym: karton, kątowniki tekturowe, taśma zabezpieczająca karton, folia strechowa,
- uszkodzenia opakowania zewnętrznego: zgniecenie kartonu, uszkodzenie kątownika, podziurawienie kartonu, poluzowane taśmy zabezpieczające karton, rozerwana/odklejona taśma sklejająca karton,
- zabezpieczenie towaru wewnątrz opakowania: folia bąbelkowa, profile styropianowe, folia, przekładki tekturowe,
Jeżeli kurier wypełni protokół w sposób odbiegający od stanu rzeczywistego należy poprosić o wypisanie nowego formularza!
Tylko poprawnie wypełniony formularz reklamacyjny uprawnia do reklamacji towaru.
2. ZAMÓWIENIE KURIERA CELEM WYPISANIA PROTOKOŁU SZKODOWEGO - Jeżeli paczka nie została sprawdzona przy odbiorze, a towar po rozpakowaniu okazał się uszkodzony należy skontaktować się z firmą kurierską w celu wypisania protokołu szkodowego.
Numer infolinii DPD: 801 400 373
Numer infolinii DHL: + 48 42 6 345 345
Operatorowi należy podać numer listu przewozowego (numer znajduje się na opakowaniu przedmiotu, na liście przewozowym) oraz rodzaj zaistniałej szkody.
Po podaniu powyższych informacji zostaną Państwo umówieni z kurierem celem wypisania protokołu szkodowego.
3. KONTAKT Z NASZĄ FIRMĄ - Po uzyskaniu protokołu szkodowego jego skan/ksero należy wysłać do siedziby naszej firmy: reklamacje@ydy.pl
lub pocztą na adres
Hurtownia Elektryczna YDY
ul. 3 maja 10
Siewierz 42-470
oraz skontaktować się telefonicznie z pracownikiem firmy celem ustalenia rodzaju roszczenia reklamacyjnego. tel: 790635548
Jeżeli obie strony będą zgodne możemy:
- udzielić rabatu na naprawę własną,
- wymienić produkt na nowy,
- naprawić zaistniałą szkodę/dosłać brakujące elementy,
Nasi pracownicy dołożą wszelkich starań aby w jak najkrótszym czasie pozytywnie rozwiązać powstałą sytuację.
Uwaga! Reklamacje rozpatrywane są terminie do 14 dni od jej zgłoszenia.
ZWROTY
Każdemu klientowi przysługuje możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki. Jeśli towar nie spełni Państwa oczekiwań, prosimy o odesłanie produktu/produktów na adres naszej siedziby.
Zwrot zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, kiedy zostaną spełnione konieczne warunki zwrotu(przedstawione poniżej). Jeśli wszystko przebiegnie pomyślnie w następnej kolejności zlecamy zwrot pieniędzy. Przelew nastąpi w ciągu 7 dni roboczych. Sklep dokonuje zwrotu wszystkich otrzymanych należności, w tym koszty dostarczenia produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających ze zwrotu towaru).
Bez zapoznania się z warunkami zwrotu i ich przestrzegania, zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu.
Adres zwrotny:
Hurtownia Elektryczna YDY
Siewierz 42-470
ul. 3 maja 10
Warunki zwrotów:
1. Produkt odesłany w oryginalnym opakowaniu(jeśli nie ma np. żaróweczki choinkowe - nie obowiązuje).
2. Produkt nie posiada jakichkolwiek śladów użytkowania(np. powstałe ryski, widoczne zabrudzenia, wgniecenia, uszkodzenia itp.)
3. Produkt jest kompletny(są wszystkie części np. w przypadku składanych lamp, oświetlenia ogrodowego itp.)
4. Wypełniony formularz zwrotu, wraz z przypiętym dowodem zakupu(w kopercie, lub w paczce).
LINK DO SZYBKICH ZWROTÓW FURGONETKA(zalecamy)
LINK DO WZORU ZWROTÓW/REKLAMACJI - odesłanie towaru na adres siedziby
LINK DO PROTOKOŁU REKLMACYJNEGO DPD - protokół reklamacyjny DPD
Z poważaniem obsługa sklepu YDY