Promocje
Głowica termostatyczna TUYAsmart ZIGBEE Wi-Fi SMART
Głowica termostatyczna TUYAsmart ZIGBEE Wi-Fi SMART
149,00 zł 139,00 zł
szt.
Latarka czołowa akumulatorowa 10W hermetyczna TS-1146
Latarka czołowa akumulatorowa 10W hermetyczna TS-1146
69,00 zł 62,99 zł
szt.
Latarka akumulatorowa 10W 450lm TS-1151
Latarka akumulatorowa 10W 450lm TS-1151
54,90 zł 49,00 zł
szt.
Lampa podłogowa stojąca  Kevin szklane klosze
Lampa podłogowa stojąca Kevin szklane klosze
196,00 zł 179,00 zł
szt.
Kinkiet ALICE B Czarny
Kinkiet ALICE B Czarny
145,00 zł 137,75 zł
szt.
Kinkiet ALICE GRAY B Szary
Kinkiet ALICE GRAY B Szary
149,00 zł 141,55 zł
szt.
Lampa wisząca ALICE II M Czarny
Lampa wisząca ALICE II M Czarny
399,00 zł 379,05 zł
szt.
Lampa wisząca ALICE GRAY M Szary
Lampa wisząca ALICE GRAY M Szary
399,00 zł 379,05 zł
szt.
Lampa wisząca JULIA 5xE14
Lampa wisząca JULIA 5xE14
523,83 zł 497,64 zł
szt.
Lampa sufitowa JULIA 5xE14
Lampa sufitowa JULIA 5xE14
523,83 zł 497,64 zł
szt.
Lampa wisząca ANTIQ E27
Lampa wisząca ANTIQ E27
382,80 zł 349,00 zł
szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Reklamacje i zwroty

REKLAMACJA - TOWAR USZKODZONY W CZASIE TRANSPORTU

1. ODBIÓR PACZKI - Zalecamy sprawdzenie zawartości paczki bezpośrednio przy odbiorze towaru! Jeżeli kurier nie zgodzi się na sprawdzenie paczki (np. z braku czasu) na potwierdzeniu odbioru należy napisać: "odbieram z zastrzeżeniem". W razie wystąpienia zniszczeń należy poprosić kuriera o wypisanie protokołu szkodowego. Jeżeli protokół został wypisany proszę przejść do pkt. 3, w przeciwnym wypadku do pkt.2.

Protokół szkodowy:

Protokół szkodowy powinien zawierać dokładne informacje odnośnie powstałych zniszczeń, w szczególności:
- informacja o opakowaniu zewnętrznym - karton, kątowniki tekturowe, taśma zabezpieczająca karton, folia streachowa
- uszkodzenia opakowania zewnętrznego - zgniecenie kartonu, uszkodzenie kątownika, podziurawienie kartonu, poluzowane taśmy zabezpieczające karton, rozerwana/odklejona taśma sklejająca karton
- zabezpieczenie towaru wewnątrz opakowania - folia bąbelkowa, profile styropianowe, folia, przekładki tekturowe

Jeżeli kurier wypełni protokół w sposób odbiegający od stanu rzeczywistego należy poprosić o wypisanie nowego formularza!
Tylko poprawnie wypełniony formularz reklamacyjny uprawnia do reklamacji towaru.

2. ZAMÓWIENIE KURIERA CELEM WYPISANIA PROTOKOŁU SZKODOWEGO - Jeżeli paczka nie została sprawdzona przy odbiorze, a towar po rozpakowaniu okazał się uszkodzony należy skontaktować się z firmą kurierską w celu wypisania protokołu szkodowego. Numer infolinii impost 801 400 100 operatorowi należy podać numer listu przewozowego (numer znajduje się na opakowaniu przedmiotu, na liście przewozowym) oraz rodzaj zaistniałej szkody. Po podaniu powyższych informacji zostaną Państwo umówieni z kurierem celem wypisania protokołu szkodowego.

3. KONTAKT Z NASZĄ FIRMĄ - Po uzyskaniu protokołu szkodowego jego skan/ksero należy wysłać do siedziby naszej firmy: biuro@ydy.pl lub adres Hurtownia Elektryczna YDY Siewierz 42-470 ul. 3 maja 10 oraz skontaktować się telefonicznie z pracownikiem firmy celem ustalenia rodzaju roszczenia reklamacyjnego Tel 326742999


- udzielenia rabatu na naprawę własną

- wymiany przedmiotu na nowy

- naprawy zaistniałej szkody

Nasi pracownicy dołożą wszelkich starań aby w jak najkrótszym czasie pozytywnie rozwiązać powstałą sytuację.

Uwaga! Reklamacje rozpatrywane są terminie do 14 dni od jej zgłoszenia.


ZWROTY

Każdemu klientowi przysługuje możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki, jeśli towar nie spełni oczekiwań. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 7 dni od daty zwrotu zakupionego przedmiotu. Sklep dokonuje zwrotu wszystkich otrzymanych należności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep). Adres zwrotny: Hurtownia Elektryczna YDY Siewierz 42-470 ul. 3 maja 10 Towar musi zostać zwrócony w stanie nienaruszonym, nie może nosić żadnych śladów używania i powinien posiadać oryginalne opakowanie oraz dowód sprzedaży (paragon lub Fa Vat) ; koszty transportu ponosi kupujący.

 

LINK DO WZORU ZWROTÓW/REKLAMACJI - odesłanie towaru na adres siedziby

LINK DO PROTOKOŁU REKLMACYJNEGO DPD - protokół reklamacyjny DPD

 

Z poważaniem obsługa sklepu YDY

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl