Producenci
Promocje
Oprawa ELITE 1x18W IP20
Oprawa ELITE 1x18W IP20
14,58 zł 14,58 zł
szt.
Oprawa ELITE 1x36W IP20
Oprawa ELITE 1x36W IP20
16,43 zł 16,43 zł
szt.
Lampa wisząca ALICE II M Czarny
Lampa wisząca ALICE II M Czarny
399,00 zł 369,00 zł
szt.
Lampa ogrodowa najazdowa COMETA inox SG700Q 1xGU10 stal
Lampa ogrodowa najazdowa COMETA inox SG700Q 1xGU10 stal
68,50 zł 59,99 zł
szt.
Oprawa natynkowa EGER GU10 kwadrat czarno-złote
Oprawa natynkowa EGER GU10 kwadrat czarno-złote
40,29 zł 38,59 zł
szt.
Reklamacje i zwroty

REKLAMACJA - TOWAR USZKODZONY W CZASIE TRANSPORTU

1. ODBIÓR PACZKI - Zalecamy sprawdzenie zawartości paczki bezpośrednio przy odbiorze towaru! Jeżeli kurier nie zgodzi się na sprawdzenie paczki (np. z braku czasu) na potwierdzeniu odbioru należy napisać: "odbieram z zastrzeżeniem". W razie wystąpienia zniszczeń należy poprosić kuriera o wypisanie protokołu szkodowego. Jeżeli protokół został wypisany proszę przejść do pkt. 3, w przeciwnym wypadku do pkt.2.

Protokół szkodowy:

Protokół szkodowy powinien zawierać dokładne informacje odnośnie powstałych zniszczeń, w szczególności:
- informacja o opakowaniu zewnętrznym: karton, kątowniki tekturowe, taśma zabezpieczająca karton, folia strechowa,
- uszkodzenia opakowania zewnętrznego: zgniecenie kartonu, uszkodzenie kątownika, podziurawienie kartonu, poluzowane taśmy zabezpieczające karton, rozerwana/odklejona taśma sklejająca karton,
- zabezpieczenie towaru wewnątrz opakowania: folia bąbelkowa, profile styropianowe, folia, przekładki tekturowe,

Jeżeli kurier wypełni protokół w sposób odbiegający od stanu rzeczywistego należy poprosić o wypisanie nowego formularza!
Tylko poprawnie wypełniony formularz reklamacyjny uprawnia do reklamacji towaru.

2. ZAMÓWIENIE KURIERA CELEM WYPISANIA PROTOKOŁU SZKODOWEGO - Jeżeli paczka nie została sprawdzona przy odbiorze, a towar po rozpakowaniu okazał się uszkodzony należy skontaktować się z firmą kurierską w celu wypisania protokołu szkodowego.

Numer infolinii DPD: 801 400 373

Numer infolinii DHL: + 48 42 6 345 345

Operatorowi należy podać numer listu przewozowego (numer znajduje się na opakowaniu przedmiotu, na liście przewozowym) oraz rodzaj zaistniałej szkody.

Po podaniu powyższych informacji zostaną Państwo umówieni z kurierem celem wypisania protokołu szkodowego.

3. KONTAKT Z NASZĄ FIRMĄ - Po uzyskaniu protokołu szkodowego jego skan/ksero należy wysłać do siedziby naszej firmy: reklamacje@ydy.pl

lub pocztą na adres

Hurtownia Elektryczna YDY

ul. 3 maja 10

Siewierz 42-470

oraz skontaktować się telefonicznie z pracownikiem firmy celem ustalenia rodzaju roszczenia reklamacyjnego. tel: 790635548

Jeżeli obie strony będą zgodne możemy:

- udzielić rabatu na naprawę własną,

- wymienić produkt na nowy,

- naprawić zaistniałą szkodę/dosłać brakujące elementy,

Nasi pracownicy dołożą wszelkich starań aby w jak najkrótszym czasie pozytywnie rozwiązać powstałą sytuację.

Uwaga! Reklamacje rozpatrywane są terminie do 14 dni od jej zgłoszenia.


ZWROTY

Każdemu klientowi przysługuje możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki. Jeśli towar nie spełni Państwa oczekiwań, prosimy o odesłanie produktu/produktów na adres naszej siedziby.

Zwrot zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, kiedy zostaną spełnione konieczne warunki zwrotu(przedstawione poniżej). Jeśli wszystko przebiegnie pomyślnie w następnej kolejności zlecamy zwrot pieniędzy. Przelew nastąpi w ciągu 7 dni roboczych. Sklep dokonuje zwrotu wszystkich otrzymanych należności, w tym koszty dostarczenia produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających ze zwrotu towaru).

Bez zapoznania się z warunkami zwrotu i ich przestrzegania, zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu. 

Adres zwrotny:

Hurtownia Elektryczna YDY

Siewierz 42-470

ul. 3 maja 10

Warunki zwrotów:

1. Produkt odesłany w oryginalnym opakowaniu(jeśli nie ma np. żaróweczki choinkowe - nie obowiązuje).

2. Produkt nie posiada jakichkolwiek śladów użytkowania(np. powstałe ryski, widoczne zabrudzenia, wgniecenia, uszkodzenia itp.)

3. Produkt jest kompletny(są wszystkie części np. w przypadku składanych lamp, oświetlenia ogrodowego itp.)

4. Wypełniony formularz zwrotu, wraz z przypiętym dowodem zakupu(w kopercie, lub w paczce).

 

LINK DO SZYBKICH ZWROTÓW FURGONETKA(zalecamy)

 

LINK DO WZORU ZWROTÓW/REKLAMACJI - odesłanie towaru na adres siedziby

LINK DO PROTOKOŁU REKLMACYJNEGO DPD - protokół reklamacyjny DPD

 

Z poważaniem obsługa sklepu YDY

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl